Steentjes is Sponsor van de Week

23-03-2016

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en we daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken hebben we dit seizoen ook weer het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Steentjes. Een sponsor die al jaren lang de Grol op meerdere fronten ondersteunt.

Aan het woord: Rik Steentjes, Kim Theissen en Bart Berenschot

Wat sponsort Steentjes bij de s.v. Grol?

Reclamebord langs het hoofdveld. Sponsor van het Internationale Marveldtoernooi. Advertentie in het clubblad. En wedstrijdbal Grol 1.

Wat doet Steentjes?

Verzekeringen, Hypotheken, Makelaardij en Regiobank.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Rik Steentjes voetbalt bij Grol 45+. Kim Theissen is leider bij de F-jeugd en vader van een voetballende zoon Wiebe. We zijn lid van de Business Club s.v. Grol.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

We vinden de s.v. Grol een mooie club.

Heb je een speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Alle kampioenschappen met Grol 45+.

Heb je nog suggesties of tips voor de s.v. Grol?

Nee.

Contactgegevens: