Het Internationale Marveldtoernooi en Marotura slaan de handen ineen op het gebied van Social Media

23-03-2016

Het bestuur van het Internationale Marveldtoernooi en Marotura hebben een sponsorcontract voor meerdere jaren afgesloten met betrekking tot het gehele sociale media gebeuren rondom het Marveldtoernooi. Iets waar het bestuur enorm blij mee is. “Hiermee kunnen wij als organisatie spelers, ouders, toeschouwers en overige belangstellenden nog meer voorzien van alle informatie rondom het Internationale Marveldtoernooi. Men moet hierbij denken aan de Social Media kanalen Facebook, Instagram, YouTube en het nu zo immens populaire Snapchat. Zowel voor, tijdens als na het toernooi wordt op allerlei manieren zoveel mogelijk de laatste informatie gedeeld met het publiek”, aldus Marco Frank (voorzitter van het bestuur van het Internationaal Marveldtoernooi).

V.l.n.r.: Katrin Semlianoi, Frank Walterbos, Thijs Holtslag, Ramon Porskamp, Jelske Stevens, Marco Frank en Julian Oolthuis.

All Online Business. Dat is Marotura. Marotura helpt (internationale) opdrachtgevers, door een persoonlijke benadering, met succesvol inzetten van Internet in business, marketing en communicatie. Zij laten zien dat het werken met Internet leuk én tegelijkertijd winstgevend is. Daarvoor bedenken en ontwikkelen ze innovatieve digitale proposities en optimaliseren de online prestaties. Van strategie, concept, creatie tot en met optimalisatie. Marotura is gevestigd in Enschede maar heeft sterke Grolse roots. Eigenaren Achmed, Redouane en Abdeloahid Taouil zijn afkomstig uit Groenlo en ook in de rest van het team zijn Grolse gezichten te vinden.

“Binnen Marotura zijn wij dol op (internationaal) voetbal. Via enkele medewerkers van ons, die al vrijwilliger zijn op het toernooi, kwamen wij in aanraking met het Internationale Marveldtoernooi. We willen met Marotura graag iets terug doen voor de samenleving maar zijn hierin wel altijd op zoek naar iets dat echt bij ons past. Bij het Marveldtoernooi zijn ze gek op voetbal en dat zijn wij ook. Daarnaast is het Marveldtoernooi internationaal en ook dat zijn wij. De match met het Marveldtoernooi is dus perfect!”.

Jelske Stevens van Marotura geeft aan dat de uitdaging ligt in het bereiken van een zeer divers publiek, van jong tot oud, van regionaal tot nationaal en zelfs internationaal. Marotura zal diverse Social Media kanalen in gaan zetten hiervoor. Zo is de sfeer die het Marveldtoernooi zo kenmerkt ook online voelbaar en natuurlijk roepen we iedereen op om onderdeel te worden van deze online community, aldus Jelske.

Katrin Semlianoi geeft aan dat juist het internationale karakter van het Marveldtoernooi veel kansen biedt. Wereldvoetbal komt samen in de Achterhoek en het is helemaal bijzonder dat dit in de grensstreek met Duitsland gebeurt. Daarin ziet Katrin. een mooie uitdaging.

“Een perfecte en mooie samenwerking welke vele raakvlakken kent. Wij hopen, mede door de samenwerking met Marotura, dat wij op het gebied van Social Media stappen kunnen maken de komende periode. Als bestuur probeer je de lat steeds een stukje hoger te leggen. Dit kan op allerlei gebied zijn, in dit geval dus op het gebied van Social Media”, aldus Marco.

Volg het Internationale Marveldtoernooi op:

website:             www.marveld.info

twitter:                @marveldtoernooi