VSVG klaar voor Voorjaars Fancy Fair 2016.

31-03-2016

-alweer de 42e editie FF Vrienden sv Grol-
In het weekend van zaterdag 2 en zondag 3 april a.s. houden de Vrienden SV Grol weer de voorjaars Fancy Fair in Sportcafé den Elshof.
Op zaterdagmiddag wordt in de namiddag een start gemaakt om zodoende ook de oudere jeugdelftallen en de zaterdagteams in de gelegenheid te stellen mee te spelen. Het inzetten van enkele grotere prijzen behoort alsdan ook tot de mogelijkheden.
Op zondag wordt rond het middaguur begonnen met het clublied van de VSVG. 's Middags is er de belangrijke wedstrijd van Grol 1 tegen Concordia Wehl 1.
Met de nieuwe aankondigingsbanners zowel buiten als binnen het sportpark laat de VSVG weten dat ze er weer zijn in het belang van de gehele sv Grol.
De VSVG hoopt dat de Grolsupporters weer massaal zullen bijdragen aan een geslaagd evenement met Super Sunday als hoofdmoot.
Er wordt hoofdzakelijk gespeeld met het Flitslicht met nu de meer bekendere en populaire namen. Als grote hoofdprijzen kunnen worden genoemd een fiets, een tablet, vrieskast, sportartikelen, leren ballen, levensmiddelenpakketten en vleesschotels.
De VSVG bestaat inmiddels al weer 27 jaar en kon in het jubileumjaar 2015 bekend maken dat er sinds de oprichting al ruim € 100.000,-- kon worden geschonken aan de sv Grol voor diverse doeleinden !!
U komt toch ook ?? Gezelligheid kent geen tijd!

De gelukkige prijswinnaar hoofdprijs (tablet) Hein Freijer bij de najaars FF 2015.