Grol D3 op bezoek bij Vitesse - ADO Den Haag

13-04-2016

Zo kan het vergaan als je wint met de verkoop van de Grol Kalender. Het mooie aan deze prestatie is dat er een verassing tegenover stond. Dit wisten de fanatieke verkopers uiteraard niet. Vandaar de grote verbazing toen bekend werd dat er een prijs aan ze werd uitgereikt. We gaan naar Vitesse tegen ADO Den Haag in Arnhem. Het gejuich was zeker hoorbaar.

Na lang wachten is het dan eindelijk 9 April en kon de karavaan richting Arnhem. De kinderen waren bepakt met snoep, drinken en vol goede moed. Daar aangekomen konden we de kaarten ophalen via een dame van Vitesse, goed geregeld Coach. In het familie-vak voorafgaand aan de wedstrijd werd er druk gekletst over de aanstaande pot. De kinderen hadden onderling de grootste lol en toen de zeearend Hertog over het veld zwierf kon het niet meer stuk. Er werd druk gefilmd en gefotografeerd.

Nog maar koud begonnen aan de wedstrijd waren ze niet meer te houden en werd er cola en patat gescoord. De ouders deden mee met een biertje en cola voor de chauffeurs. Gezellig om het team zo te zien genieten van hun verdiende prestatie. D3 is een hecht team dat blijkt wel weer, goed geregeld Coach. Al gauw werd er in de 6e minuut gescoord door ADO, rustigg, Vitesse heeft nog kans. Na een half uur de aansluiting: 1-1.

In de rust werden er selfies gemaakt met de Vitesse-mascotte en handjes geschud. En weer ging de hele meute naar de ring om er wat lekkers te scoren. Onderling werd er goed voor elkaar gezorgd. Wie geen munt meer had of iets te kort kwam werd snel voorzien. Top om dat te zien. In de tweede helft werd er door beide teams nog een doelpunt gemaakt. Een terechte uitslag gezien het spel: 2-2.

Na de wedstrijd even op elkaar wachten en naar de wc. De spanning moest er even af, hahahahaha. Bij de auto aangekomen ging iedereen op eigen gelegenheid huiswaarts. Een vermoeide maar voldane avond ligt achter ons. SV Grol super bedankt voor deze mooie prijs.