Nieuw trainingstenue voor de s.v. Grol

21-04-2016

IN MEI 2016 DOOR ALLE LEDEN TE BESTELLEN VOOR € 27,50 PER SET

Sinds 1 juli 2014 heeft de s.v. Grol een mooie en moderne Adidas kledinglijn. Voor die uniforme kledinglijn hebben wij een prima samenwerking met Sport 2000 Leugemors. Vanaf het begin hebben wij ook een deal met Sport 2000 Leugemors als het gaat om een uniforme trainingskledinglijn. Het eerste jaar konden nieuwe leden een GRATIS trainingsshirt afhalen in de winkel te Winterswijk. Een prachtig wit shirt met wat blauw aan de bovenkant. Eenieder had tevens de gelegenheid om daar kousen en een broekje bij te kopen. Ook was er de mogelijkheid om het shirt te laten bedrukken met naam of nummer. Hier hebben destijds heel veel leden gebruik van gemaakt en al met al is dat aanbod zeer goed ontvangen.

Dit mooie trainingsshirt is echter uit het assortiment van Adidas en dus ook uit de verkoop gegaan. Sport 2000 Leugemors heeft ons nu echter een nieuw voorstel gedaan en in overleg met het bestuur van de s.v. Grol is een nieuw uniform trainingstenue uitgekozen.

Alle nieuwe leden van de s.v. Grol kunnen gratis zo’n nieuw trainingsshirt afhalen in de winkel bij Sport 2000 Leugemors, met de mogelijkheid om (met bijbetaling) uit te breiden met short, kousen en eventuele bedrukking. Die afspraak is dus ongewijzigd. Via de ledenadministratie (via Simone Wiggers of Rudi Porskamp) krijg je als nieuw lid een formulier mee waarmee jij je in de winkel kunt melden.

Daarnaast kan ieder lid van de s.v. Grol van 2 mei t/m 30 mei 2016 een trainingsset bestellen bij Sport 2000 Leugemors. De kosten van deze set, bestaande uit shirt, short en kousen, bedragen slechts € 27,50. Je kunt alleen de complete set afnemen en alleen in de winkel van Sport 2000 Leugemors in Winterswijk bestellen. Uiteraard bestaat er ook weer de mogelijkheid om het shirt (met bijbetaling) te laten bedrukken. Neem het ingevulde formulier mee naar de winkel.

Download Bestelformulier Trainingsset

Vanaf 1 juli 2016 kun je de trainingsset ophalen in de winkel of laten verzenden.

Via de website van de s.v. Grol, www.svgrol.nl, is er ook de mogelijkheid om andere kledingartikelen uit de Grollijn te bestellen. Dit kan via de Quicklink “Bestel online clubkleding” aan de rechterkant van de homepage. Via deze link kom je op www.yoursportshop.nl van Sport 2000 Leugemors waar alle Grolartikelen online besteld kunnen worden. Hier vind je ook bedrukkingmogelijkheden.

Download clubflyer

Link naar webshop Kledinglijn Grol

Deze webshop is met name bedoeld voor onze individuele leden die iets willen bestellen. Wil je als groep of team Grolartikelen gaan aanschaffen (denk aan trainingspakken, warming-up shirts, tassen etc. voor jullie team), wel of niet met sponsoring, dan verzoeken wij eenieder om dat via Tonnie Zieverink (a.zieverink@kpnmail.nl of 06-42497744) of Rita Arink (arinkrobrita@hetnet.nl of 06-20418707) te laten lopen. Op die manier kunnen wij namelijk een flinke korting bedingen.

We  hopen jullie weer een prachtig aanbod gedaan te hebben.

Tonnie Zieverink

secretaris s.v. Grol