Ouders gezocht als vrijwilliger jeugdteams seizoen 2016/2017

11-05-2016

Het jeugdbestuur van sv Grol is al volop bezig met de voorbereidingen voor het aankomend voetbalseizoen 2016/2017. Een belangrijk onderdeel hierbij is het zoeken naar voldoende vrijwilligers als begeleiding bij de verschillende jeugdteams.

Begeleiding in de vorm van trainingen verzorgen door de week/begeleiden van de jeugdteams op zaterdag/ fluiten van wedstrijden op zaterdag/grensrechter op zaterdag.

Ruim 560 jeugdspelers zijn actief bezig met hun favoriete sport. Dit kan alleen als er voldoende vrijwilligers als begeleiding bij de jeugdteams betrokken zijn..

In een periode waar iedereen een steeds drukkere agenda heeft, is het hard werken om alle vacatures in te vullen. Helaas is dat het afgelopen seizoen 2015-2016 niet helemaal gelukt en heeft een aantal teams gedraaid met een minimaal aantal begeleiders. Dit betekent dat we, als jeugdbestuur, niet helemaal tevreden zijn en het altijd beter kan.

Het jeugdbestuur doet hierbij dan ook een dringende oproep aan ouders om als vrijwilliger betrokken te zijn bij een jeugdteam

De vrijwilligers zijn het kloppend hart van de jeugdafdeling. Zij zijn het die zorgen voor plezier bij al onze jeugdspelers en ervoor kunnen zorgen dat de jeugd bezig kan zijn met hun favoriete sport namelijk voetballen!

Vragen?
Aanmelden?