Obbink BV is Sponsor van de Week

18-05-2016

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en we daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken hebben we dit seizoen ook weer het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Obbink BV. Een sponsor die de s.v. Grol op meerdere fronten ondersteunt.

Aan het woord: Gerben Obbink en Maik Pillen

Wat sponsort Obbink BV bij de s.v. Grol?

We hebben een nieuw reclamebord langs het hoofdveld en zijn sponsor van het Internationale Marveldtoernooi. Tevens zijn we lid van de businessclub en verzorgen wij via JouwTV het stukje narrowcasting service bij s.v. Grol.

Wat doet Obbink BV?

Gerben Obbink: ‘Al meer dan 80 jaar een ster in elektronica’

Obbink BV heeft op dit moment 6 winkelvestigingen door de hele Achterhoek. Daarnaast beschikken wij over een eigen service- en reparatiedienst welke is ondergebracht in ons Service Center.

‘De grote kracht van Obbink is haar grote klant- en servicegerichtheid’

Obbink BV is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Consumentenelektronicabranche.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Maik Pillen: Mijn beide kinderen voetballen bij s.v. Grol. Eva is begonnen bij de ME1 en speelt nu in de E2G. Bram speelt momenteel in de F3. Zelf ben ik nu 2 jaar actief vrijwilliger als Leider/trainer bij de jeugd.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Gerben Obbink: Obbink sponsort veel sportverenigingen in de Achterhoek, van voetbal tot volleybal, van wielrennen tot paardensport en van tennis tot atletiek. Wij vinden het belangrijk dat jong en oud kan blijven sporten en willen op deze manier ons steentje bijdragen aan het verenigingsleven in de Achterhoek.

Heb je een speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Maik Pillen: Kampioenschap E2G, de Derby’s van het Oosten en natuurlijk de sponsoravond van het Internationaal Marveldtoernooi van het afgelopen jaar.

Heb je nog suggesties of tips voor de s.v. Grol?

Doorgaan met het ingezette beleid om te investeren in eigen jeugd en meidenvoetbal.

Contactgegevens:

Website: www.obbink.nl