Kaak Event Rent is Sponsor van de week

24-05-2016

Kaak Event Rent, met eigenaren Peter Scheinck en Edwin Willemsen, is reeds vele jaren sponsor van de s.v. Grol en het Internationaal Marveldtoernooi. Het bedrijf heeft vestigingen in Groenlo en Groningen en er werken in totaal 12 full-timers. Kaak Event Rent is een professioneel verhuurder van evenementbenodigheden. Denk hierbij aan meubilair, aankleding, tenten, podia, licht en geluid, horeca en keukenbenodigheden.

Zo leveren zij o.a. materialen voor beurzen, congressen, bedrijfsopeningen, jubilea, sportevents, bruiloften, etc. etc.

Van kleine tot grote evenementen, je kunt hiervoor terecht bij Kaak Event Rent. Zo verzorgen zij o.a. vele grote paardensportevenementen, waaronder bijvoorbeeld de gehele aankleding van kantoren tot het VIP gedeelte van het onlangs gehouden CSI in Eindhoven. Een ander voorbeeld is Kramp Varsseveld waar zij een complete bedrijfshal en tenten hebben omgetoverd tot een beursvloer met 140 stands. Naast grote evenementen kun je ook voor kleine evenementen terecht bij Kaak Event Rent. Denk hierbij aan een klein feestje bij je thuis, een viering binnen je bedrijf of, iets dat erg in opkomst is, de complete aankleding bij een begrafenis.

Kaak Event Rent werkt veel samen met grote organisatiebureaus en landelijke/plaatselijke cateraars. Men is breed inzetbaar en kan het totale plaatje van A tot Z voor je verzorgen. “Eén van de speerpunten van ons bedrijf is het 'ontzorgen' van de klanten”, aldus Edwin Willemsen.

Bij de s.v. Grol is Kaak Event Rent één van de bordsponsoren, zijn ze lid van de BCG en kledingsponsor van de B1. Voor het Marveldtoernooi verzorgen zij de gehele aankleding van de sporthal en de buitenlocatie met betrekking tot meubilair en keuken- en horecabenodigdheden. Peter heeft ooit zelf gespeeld bij de s.v. Grol en Edwin is ouder van een speler.

De binding met de s.v. Grol en het Marveldtoernooi is de zeer grote plaatselijke betrokkenheid. ''Het is fantastisch om te zien dat het Marveldtoernooi gedragen wordt door zoveel vrijwilligers. Daarnaast is het een ontzettend mooi visitekaartje voor de vereniging”, aldus Edwin.

Dus voor een totaalplaatje voor uw evenement kunt u terecht bij Kaak Event Rent.

www.kaakeventrent.nl