Vier vriendschapstekens uitgereikt

02-06-2016

Bij de s.v. Grol zijn meer dan 400 vrijwilligers actief. Een groot aantal van hen verdient het om in het zonnetje te worden gezet. Afgelopen weekend tijdens het Internationaal Marveldtoernooi viel deze eer te beurt aan maar liefst vier personen. En wel met de onderscheiding "Vriendschapsteken s.v. Grol" voor 25 jaar of langer voorbeeldige vrijwillige inzet voor de s.v. Grol.

Op zondag avond tijdens de afsluiting ontving als eerste Wim Assinck het Vriendschapsteken. Wim zet zich al meer dan 25 jaar met zeer veel passie in als jeugdleider bij met name de junioren afdeling. Een niet altijd gemakkelijk leeftijdscategorie. Daarnaast is Wim al zeer lang assistent scheidsrechter en 4e official bij het Marveldtoernooi.

Wim Assinck

Als tweede ontving Tonny Hartman het Vriendschapsteken uit handen van voorzitter Hans Scheinck. Tonny is inmiddels al 27 jaar actief als organisator van het Internationaal Marveldtoernooi. De laatste jaren met name in de functie van Reizen en Prijzen. Daarnaast is hij elke dag op het sportpark te vinden om de dagelijkse gang van zaken te beheren. Ook is hij actief binnen het Verenigingsbureau en maakt hij sinds kort weer onderdeel uit van het Jeugdbestuur en ontfermt zich over de wedstrijdzaken.

Tonny Hartman

De derde persoon die deze avond het Vriendschapsteken in ontvangst mocht nemen is Tonnie Zieverink. Ook Tonnie is al 27 jaar als organisator van het Internationaal Marveldtoernooi actief. Met name als secretaris. Daarnaast is hij natuurlijk actief als secretaris van het Hoofdbestuur en aanspreekpunt voor de kledingcommissie.

Tonnie Zieverink

De vierde persoon kon helaas deze avond niet aanwezig zijn. De onderscheiding is daarom op maandagavond uitgereikt in aanwezigheid van het voltallige Hoofdbestuur. En wel aan Paul Overkemping. Paul is meer dan 25 jaar actief geweest als jeugdleider bij met name de pupillen afdeling. Dit heeft hij altijd met zeer veel enthousiasme gedaan. Ook is Paul al zeer lang als scout betrokken bij het Marveldtoernooi.

Paul Overkemping (archieffoto Gouden Speld).

We feliciteren deze vier vrijwilligers en danken hen voor hun inzet in de afgelopen jaren en hopen nog lang een beroep op hen te mogen doen.