S.V. Grol komt voor 2017 met een kleurrijke scheurkalender

18-08-2016

De sportvereniging Grol uit Groenlo zal ook voor het kalenderjaar 2017 een scheurkalender uitbrengen. Het gaat in dit geval om een in alle opzichten sterk verbeterde versie ten opzichte van de huidige. De werkgroep, die inmiddels volop bezig is met de voorbereidingen en waarin enkele jeugdige creatieve nieuwkomers zitting hebben, is erg enthousiast over de nieuwe, frisse en met name verrassende aanpak van de tweede scheurkalender in successie. Een kalender, waarvan de opbrengst in zijn geheel ten goede komt van de jeugdafdeling van de S.V. Grol.

Volgens de werkgroepleden is alles erop gericht om eind dit jaar een totaal andere kalender te presenteren dan de huidige 2016-versie. Met andere woorden: ‘Meer kwaliteit voor minder geld!’ Zo is er nu reeds besloten om de kalender niet in zwart-wit, maar in full colour op de markt te zetten en de aanschafprijs te verlagen van 15 euro naar 10 euro per kalender.

Bovendien zal deze keer het ondernemerswezen in Groenlo en omgeving als eerste worden benaderd om het nieuwe exemplaar voor 2017 te vullen met spectaculaire aanbiedingen en aantrekkelijke kortingsacties. Ook aan de vrolijke, humoristische invulling van de kalender zal extra aandacht worden besteed. Daarvoor heeft het duo Joost (Frank) & Martijn (Gelinck) toegezegd om dat onderdeel voor hun rekening te nemen.

Alle teams en andere clubgeledingen en in het bijzonder de individuele leden van Grol zullen aan deze jaarlijks terugkerende actie een steentje moeten bijdragen.

“Samen de schouders eronder voor onze mooie club, waarbij wij met ons allen ernaar streven om extra inkomsten te genereren voor onze jeugd. Immers vorig jaar hebben diverse teams reeds laten zien, dit zowel bij de junioren als bij de senioren, hoe je met elkaar de handen ineen kunt slaan om een succesvolle verkoop ten behoeve van de club te bewerkstelligen”, aldus de organisatie.

Zo heeft de C1-selectie voor ruim € 1.000,00 aan kalenders verkocht en mocht als beloning niet alleen een keertje trainen in het Polman Stadion van Heracles in Almelo, maar kreeg daar tevens een interessante rondleiding. Verder heeft onder andere Grol D3 voor haar inzet de voetbalwedstrijd Vitesse tegen ADO mogen bezoeken. Daarnaast zijn er 2x3 toegangskaarten weggegeven voor de wedstrijd Hercles tegen Cambuur. Deze prijzen werden allemaal gesponsord door Heracles en Vitesse. Het bewijs dat ook deze BVO’s de actie van S.V. Grol ten bate van de jeugd ondersteunen. Daarnaast is vorig jaar bij de senioren Grol 7 gewaardeerd voor hun inzet, omdat dit team alle aangereikte kalenders wist te verkopen.

Begin september a.s. zullen alle benodigde acties in gang worden gezet voor de kalender 2017, waaronder de mogelijkheid om kalenderdagen c.q. data te reserveren.