Lang leve de sportouder

19-08-2016

Hallo Begeleiders van de JO9, JO11 en de MO11,
Bij het begin van een voetbalseizoen hoort het maken van afspraken. Afspraken met de trainer, de leiders, de spelers en met de supporters. Over hoe je wilt voetballen, hoe je met elkaar omgaat en hoe je met elkaar zorgt dat iedereen het naar zijn zin heeft.
Het Jeugdbestuur wil jullie graag uitnodigen op woensdag 24 augustus om 19.30 uur in het sportcafé voor de bijeenkomst van “Lang leve de sportouder”.
Zoals jullie in de uitnodiging in de bijlage kunnen lezen gaan we in twee bijeenkomsten werken aan goede afspraken met elkaar, zodat iedereen met plezier van het voetbal kan genieten. Of dat nu als speler, trainer/leider of ouder is.
Op 24 augustus gaan we eerst een avond organiseren met de leiders en trainers van de JO9, JO11 en MO11 (E en F jeugd). Zij krijgen in een interactieve avond ideeën en inspiratie voor het opstarten van het voetbalseizoen. In de weken daarna gaan ze daarmee met de spelers aan de slag tijdens de trainingen en wedstrijden.
Op 21 september nodigen we alle ouders van de E en F jeugd uit voor een avond die als titel heeft: Lang leve de sportouder! Mark Weghorst, verenigingsondersteuner van de KNVB komt beide avonden verzorgen. Komt allen, want het beloofd een erg nuttige avond te worden voor alle begeleiders!!

Groeten,
JB sv Grol