Drie Leden van Verdienste

05-10-2016

De Eregalerij van ‘Leden van verdienste’ werd tijdens de ALV met een drietal personen uitgebreid, te weten Rob van Meurs, Rudi Porskamp en Bert Franssen, toevalligerwijs drie echte Grolmensen die naast hun vele overige verdiensten voor de club ook nog eens tegelijkertijd zitting hebben in het bestuur senioren.

Rob van Meurs Lid van Verdienste.
Foto's: Marcel Houwer.

Rob van Meurs heeft zich vanaf 1995 op diverse terreinen verdienstelijk gemaakt voor Grol en dat gedurende de laatste tien jaar als voorzitter van het bestuur senioren. Een functie die gekoppeld is aan een kwaliteitszetel in het hoofdbestuur.

Bert Franssen Lid van Verdienste.

Bert Franssen is reeds vanaf 1983 actief voor ‘de Grol’ en dat eveneens in diverse opzichten, te weten van jeugd- en seniorenleider tot lid van diverse commissies, van grensrechter tot wedstrijdcoördinator en van lid van het bestuur senioren tot wedstrijdsecretaris van de afdeling senioren. Kortom drie hardwerkende leden die het Lidmaatschap van verdienste meer dan verdiend hebben.

Rudi Porskamp Lid van Verdienste.

Rudi Porskamp heeft inmiddels een 30-jarige staat van dienst bij de Groenlose voetbalclub. Naast een aantal jaren als lid van het hoofdbestuur en heden ten dage nog steeds lid van het bestuur senioren, alsmede elftalbegeleider bij de afdeling senioren is hij inmiddels het bestuur van de Supportersclub ook al 30 jaar trouw.