Kevin Vos nieuwe hoofdtrainer v.v. Rietmolen

23-12-2016

Kevin Vos, trainer van onze 2e selectie, zal met ingang van het seizoen 2017-2018 de nieuwe hoofdtrainer worden van v.v. Rietmolen. De in Neede woonachtige trainer is in het bezit van een TC2-diploma en is toe aan een volgende stap op trainersgebied: het hoofdtrainerschap.

Sinds het seizoen 2014-2015 staat onze 2e selectie onder leiding van Kevin Vos. Daarvoor was hij binnen S.V. Grol 2 seizoenen eindverantwoordelijk voor de B1 (tegenwoordig JO17-1).

Kevin Vos is een zeer gedreven persoon, een echte teamkweker en is in de loop der jaren ook een echte clubman geworden. Veel spelers die op dit moment in de 1e selectie spelen hebben een stap gezet in hun ontwikkeling onder leiding van Kevin Vos.

Kevin Vos is er op gebrand om het seizoen bij S.V. Grol goed af te sluiten. Wij hebben er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken. Grol 2 staat op dit moment op een gedeeld 4e plek met 19 punten uit 12 wedstrijden.