Geslaagde 1e wintervoetbalcup s.v. Grol

24-12-2016

De appelflappen van de O11 en de Big bangs van de O13 winnen de Wintervoetbalcup!

Onder de bezielende leiding van toernooidirecteur Wout Walterbos is op 24 december 2016 de 1e Wintervoetbalcup gehouden . Als opdracht voor zijn opleiding heeft hij samen met de nevenactiviteitencommissie dit zaalvoetbaltoernooi  georganiseerd. Hierbij hebben  circa 130 voetballers en voetbalsters van de O11 en O13 van s.v. Grol een paar mooie en spannende wedstrijden laten zien.

Zowel bij de O11 als de O13 werden alle spelers en speelsters uit de verschillende teams gemixt. In poules moesten de teams proberen zo hoog mogelijk te eindigen om uiteindelijk via kruisfinales de finale te bereiken. Met veel inzet, maar ook met veel plezier probeerde ieder team het beste er uit te halen. Maar zoals altijd kan er maar 1 de winnaar zijn. Bij de O11 waren dat De appelflappen en bij de O13 de big bangs.

Appelflappen

Big Bangs

Al met al een geslaagd toernooi, waarbij iedereen met plezier naar terug kan kijken.  Hierbij bedanken wij natuurlijk Wout, maar ook alle leiders, scheidsrechters en andere vrijwilligers die hierbij geholpen hebben.

De commissie nevenactiviteiten s.v. Grol