Uitnodiging 2e bijeenkomst Walking Football

02-01-2017

Beste Voetballiefhebber,

De s.v. Grol is druk bezig om Walking Footbal in het reeds uitgebreide voetbalpakket van de club op te nemen. De eerste aanzet daartoe is op vrijdag 2 december gegeven met de organisatie van een informatiemiddag voor belangstellenden.

De aanwezigen van deze bijeenkomst waren dusdanig enthousiast, dat er een vervolgbijeenkomst wordt georganiseerd op Woensdag 11 januari 2017.

Deze voorlichtingsbijeenkomst vindt plaats op het sportpark Den Elshof en is bedoeld om meer mensen te informeren over Walking Football en mensen enthousiast te maken om te gaan deelnemen aan deze vorm van voetbal.

Tijdstip: 15:30 u.

Onderhouden van sociale contacten
Walking Football is een nieuwe voetbalvorm voor 55-plussers die op hun oude dag nog lekker actief bezig willen blijven. Onder het motto 'Je bent zo jong als je jezelf voelt en je bent nooit te oud om te leren' wordt met Walking Football het bewijs geleverd dat je niet alleen passief, maar ook actief een leven lang van voetbal kunt blijven genieten. Een ander aspect dat zich hierbij nadrukkelijk aandient, is het gegeven dat je door mee te doen nog meer betrokken bij de club raakt, in dit geval de sportvereniging Grol. Leg het uit als liefhebbers van 55 jaar en ouder, die op een aangepaste wijze eenmaal per week sportief bezig zijn en daarbij tegelijkertijd de sociale contacten onderhouden. De praktijk heeft inmiddels duidelijk uitgewezen dat voetbal niet snel hoeft te gaan om mooi en attractief te zijn.

Ben je 55+?, dan ben je bij deze van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn bij deze bijeenkomst en te gaan deelnemen aan deze vorm van voetballen.

Met sportieve groet

Jos Penterman