Grol 1 start op 10 augustus

03-08-2017

Nog maar een week te gaan en dan start Grol 1 officieel aan het nieuwe seizoen 2017-2018. Op donderdag 10 augustus vindt om 19.45 uur de eerste training plaats. Men traint vier keer voordat de eerste oefenwedstrijd gespeeld wordt uit tegen Grolse Boys 1 op zaterdag 19 augustus om 15.00 uur.

Op dinsdag 22 augustus en zaterdag 26 augustus neemt men deel aan het State of Art Toernooi bij Longa '30. Op dinsdag trapt men af met een wedstrijd tegen Longa '30 zelf.

De competitie begint pas op zondag 24 september, een nieuwe ontwikkeling dat geldt voor alle KNVB districten. Grol start in 3C met een uitwedstrijd tegen OBW. In de maand september staan de drie bekerwedstrijden gepland op de drie zondagen. Op zondag 3 september staat de uitwedstrijd tegen Ruurlo 1 op het programma.

Grol 1 start met een selectie van 32 spelers, waaruit na ca 2 weken Grol 1 en Grol 2 samengesteld zal worden. Nieuw bij de selectie zijn Luc Berentsen (van Grolse Boys), Eduardo de Sousa Cavalcante (weer terug van Grolse Boys), Max de Vries (als speler terug van vv Winterswijk). Daarnaast is een aantal jonge spelers uit Grol 3 doorgeschoven en is Twan Riteco officieel overgekomen vanuit JO19-1.

Ook in de begeleiding is er het nodige veranderd. Sander Hoopman is de nieuwe hoofdtrainer van Grol 1 en zal Thomas Porskamp die ook het komende seizoen door een blessure nog niet aan spelen toekomt de nieuwe assistent trainer worden in plaats van Bjorn Koldeweij die trainer bij JO19-1 is geworden. Pieter Peeters is gestopt als leider. Grol 2 wordt komend seizoen getraind door Frencis Malawau en Tom Meulenbeek is assistent scheidsrechter geworden. Giso Rijks is gestopt als assistent trainer.

De voltallige selectie Grol 1 en 2:

Rick Arink
Pim Westervoorde
Mart Willemsen
Mart Zieverink

Begeleiding Grol 1: Sander Hoopman, Thomas Porskamp, Gert Oeds Kristen, Paul Mittelmeijer, Peter Nijland, Frank Slutter, Tjiko Wolberink.
Begeleiding Grol 2: Frencis Malawau, Tom Meulenbeek, Gerald Groot Zevert, Jordi Huijgen, Roy Klein Gunnewiek, Erik Porskamp, Niek Schovers, Suzanne Schovers-Douma.

Programma Grol 1:

Donderdag 10 augustus 1e training om 19.45 uur
Zondag 14 augustus training om 11.00 uur
Dinsdag 15 augustus training om 19.45 uur
Donderdag 17 augustus training om 19.45 uur
Zaterdag 19 augustus oefenwedstrijd Grolse Boys uit om 15.00 uur
Dinsdag 22 augustus State of Art toernooi tegen Longa '30 om 19.00 uur
Donderdag 24 augustus training om 19.45 uur
Zaterdag 26 augustus State of Art toernooi tegen AZSV of RKZVC om 16.00 uur of 18.00 uur
Dinsdag 29 augustus training om 19.45 uur
Donderdag 31 augustus training om 19.45 uur