Grol 1 maatje te groot voor Grolse Boys 1

19-08-2017

De kermiswedstrijd om het kampioenschap van Groenlo tussen Grol 1 en Grolse Boys 1 is gewonnen door Grol. Voor beide teams de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. Echt spannend is het niet geworden. Bij rust was het op sportpark 't Wilgenpark reeds 0 - 5. Eindstand 0 - 11. Doelpuntenmakers: Luc Berentsen 1x, Mart Zieverink 2x, Michel Kamphuis 1x, Rutger van Schijndel 1x, Mathijs Warnar 3x, Jordy Oonk 2x en 1 eigen doelpunt.

Tijdens de wedstrijd was er een vrije gift mogelijk voor het goede doel. Dit leverde maar liefst  317,12 euro op voor Prikkelz. Een prachtig bedrag. Hartelijk dank hiervoor.

Komende dinsdag speelt Grol 1 op het Keitoernooi in Lichtenvoorde tegen Longa '30. Aanvang 19.00 uur. Maar eerst natuurlijk genieten van een weekend kermis.