Info via de vernieuwde voetbal.nl app

24-08-2017

1. Start bekercompetitie
Zaterdag 2 september (elk jeugdteam is hiervoor ingeschreven!) is de start van de bekercompetitie. Kijk dus in de voetbal.nl app wat het programma van jullie team is. Daar staat onder 'programma' en 'uitslagen' de meeste up to date informatie over de wedstrijden. Vanaf 1 september wordt de competitie indeling bekend gemaakt.

2. De voetbal.nl app is vernieuwd
Op dit moment is de nieuwe voetbal.nl app van de KNVB online! De app is vernieuwd en geeft meer betrokkenheid bij Sv Grol. Deze nieuwe app kan onder andere gebruikt worden voor informatie over aanwezigheid bij wedstrijden, trainingen, kleedkamer indeling en rijschema. Maar de app kan ook worden gebruikt om leden te informeren over activiteiten op de vereniging en eventuele vrijwilligerstaken. Uiteraard blijven de uitslagen, standen en programma’s ook nog te zien! Als Sv Grol zijn we nog aan het bekijken hoe wij deze extra functies gaan gebruiken.

App downloaden
De Voetbal.nl app is vanaf deze week beschikbaar in de stores (App Store en Google Playstore) of je krijgt vanzelf een update van je huidige voetbal.nl.

De app begint bij het inloggen
Alle leden en toeschouwers van onze voetbalvereniging kunnen gebruik maken van de Voetbal.nl app. Registreren en inloggen in de app doe je met je e-mailadres. Het e-mailadres dat de leden hiervoor gebruiken moet overeenkomen met het e-mailadres dat bij de vereniging geregistreerd staat bij de ledenadministratie in Sportlink. Staat je e-mail adres niet geregistreerd in Sportlink of wijkt het in Sportlink af van het e-mailadres dat je voor de voetbal.nl app gebruikt, dan krijg je alleen de informatie zoals vroeger ook het geval was (uitslagen en standen, programma) maar heb je geen directe link met de club.

Wat moet je doen?
Staat je mailadres geregistreerd bij de ledenadministratie in Sportlink en je gaat deze gebruiken om in te loggen bij voetbal.nl dan hoef je niets te doen.
Staat je mailadres nog niet geregistreerd bij Sv Grol en Sportlink of gebruik je voor voetbal.nl een ander e-mail adres, geef dan nu het juiste e-mailadres door aan wedstrijdsecretarisjeugd@svgrol.nl onder vermelding van je voor- en achternaam en geboortedatum. Je krijgt dan spoedig bericht dat het voor voetbal.nl gewenste mailadres in sportlink is gezet en je kunt je daarna registreren en inloggen bij de vernieuwde voetbal.nl app, om dan direct gelinkt te zijn aan Sv Grol en gebruik te maken van de nieuwe functies van de app.

Spelersfoto’s
Op 12 juni jl. zijn alle spelerspasfoto’s die bekend zijn bij de KNVB al in ons administratiesysteem (Sportlink Club) gezet. Extra voordeel is dat alle spelersfoto’s direct zichtbaar zijn in de KNVB Wedstrijdzaken app. Op het moment dat de nieuwe Voetbal.nl app live is, zijn ook daar de spelersfoto’s zichtbaar. Ontbreken er toch nog enkele spelersfoto’s? Geen paniek, alle spelers kunnen vanaf de eerstvolgende update van de app t/m 31 oktober a.s. zelf een spelersfoto toevoegen in de app.

Voor nog meer informatie over de app kan je kijken op: https://www.sportlink.nl/voetbal-nl/.

HET IS 100% DE EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID VAN EEN IEDER DAT HIJ OF ZIJ GOED HERKENBAAR OP ZIJN OF HAAR SPELERSFOTO STAAT. DEZE SPELERSFOTO WORDT NAMELIJK OOK GEBRUIKT DOOR DE SCHEIDSRECHTER BIJ DE PASCONTROLE VOOR AANVANG VAN ELKE WEDSTRIJD! LET HIER DUS OP ALS JE EEN FOTO PLAATST! NIET HERKENBAAR WIL VAAK ZEGGEN NIET MOGEN SPELEN!