De tekkeltelefoon

25-09-2017

De competitie is weer begonnen, daarmee ook de lange zaterdagen en zondagen in ons eigen Sportcafé. Ook de sterke verhalen en humor vieren weer hoogtij. Sommige uitspraken doen schuddebuiken van het lachen en krijgen vaak al snel het predikaat ‘Tekkel’.  Hier blijft het vaak bij dan. Ze worden vergeten en niet opgeschreven en in niet de Tekkelbox gedeponeerd. Erg jammer. Sommige uitspraken zouden zo op een tegeltje kunnen. We krijgen als clubbladredactie vaak te horen dat het jammer is dat er zo weinig, of soms geen enkele Groltekkel, in het clubblad is opgenomen. Dat vinden wij ook, maar let wel, wij zijn voor het overgrote deel afhankelijk van hetgeen aangeleverd wordt.

Omdat gemak de mens dient, introduceren wij als clubbladredactie ‘De Tekkeltelefoon.’ Sla het volgende nummer op in uw telefoon als de Tekkeltelefoon, app direct die prachtige opmerking die u zojuist gehoord heeft en laat ook anderen hiervan meegenieten in het eerstvolgende clubblad.

Wij gaan uit van Tekkels die niet kwetsend zijn en vooral leuk zijn. Laten we het vooral leuk houden, al is een knipoog altijd leuk. Uiteraard zullen Tekkels gescreend worden voordat zij eventueel geplaatst gaan worden.  Ook tips voor leuke onderwerpen mag u appen. U kunt het betreffende telefoonnummer niet bellen.

De Tekkeltelefoon: 06 2081 7852

Kom maar op met die Tekkels…..

De Clubbladredactie