Niels Rondeel overleden

Stil van verbijstering

Stil van verslagenheid

Stil van verdriet

Afgelopen zondag is Niels Rondeel overleden.

Geboren: 10 januari 1977                  Overleden: 24 September 2017

Niels was lid van de s.v. Grol.  Maar hij was ook langere tijd speler van Grolse Boys. Als speler bij Grol heeft hij zelfs enkele wedstrijden in het eerste elftal gespeeld.  Zijn optreden in het veld was altijd hetzelfde, sportief, stevig en fanatiek. Niels was daarnaast een echte teamspeler, ook buiten het veld. De categorie 35+ waarin hij de laatste jaren speelde paste uitstekend bij Niels, eerst een paar flinke potjes voetbal en daarna de gezelligheid met je voetbalmaatjes. Vorig seizoen stopte hij met het voetbal spelen en werd leider van het pupillenteam JO9-7 (F7). Prompt werd het team kampioen. Zijn zoon Dylan wist nu hoe het moest.

Niels speelde in de wedstrijden het liefst alles of niets als het erop aan kwam. Die instelling kenmerkt ook wel een beetje zijn leven. Voor Niels moest het helemaal perfect zijn, daar deed hij alles voor. Maar lukte het volgens hem zelf niet dat te bereiken, kon hij daar droevig en ontevreden over zijn.  Maar het respect voor zijn inzet was er altijd, bij zijn werkgevers, bij vele verenigingen en organisaties in Groenlo, bij zijn wielermaatjes, bij zijn voetbalkameraden, bij ons jeugdbestuur, bij zijn grote vriendengroep. Iedereen had Niels graag in zijn midden als aanjager en verbinder, als organisator en deelnemer en als gezellig en warm mens. Iedereen blijft met een vraagteken maar ook een heel mooie herinnering achter.

Niels, het blijft nog lange tijd stil in ons.

We zijn dankbaar dat we je hebben mogen kennen.

Wij wensen zijn kinderen Nikee, Dylan en Logan, de moeder van de kinderen Anoek Beerten, zijn ouders Jan en Ria Rondeel, zijn broer Dennis en schoonzus Baukje Rondeel en hun kinderen Anneloes, Babette en Maartje,  zijn verdere familie en kennissen, zijn vriendengroep en collega’s heel veel sterkte in de komende tijd.

Wij danken de directie en de collega’s van Pfeifer Heavy Machinery  zeer voor wat ze voor Niels betekend hebben. We zijn er trots op dat dit bedrijf onze hoofdsponsor is.

Namens de leden en het bestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck,  voorzitter.