Train de trainer – trainen vanuit de Cruijff principes. Hoe doe je dat?

30-09-2017

“Ik wist niets van voetbal, tot ik Cruijff leerde kennen” - Pep Guardiola -

(Herinnering van de e-mail die deze week naar alle jeugdtrainers is verzonden)

Ook in het seizoen 2017/2018 wil S.V. Grol haar kader weer enkele leerzame en interessante ‘train de trainer’ avonden bieden. In het kader hiervan wordt er op vrijdag 6 oktober bij S.V. Grol een cursus gegeven door Cruijff Football.

De avond is ingericht op het trainen, spelen en coachen van de nieuwe wedstrijdvormen. In dit geval zal er specifieke aandacht zijn voor 6 tegen 6. Echter voor iedere trainer is het een interessant bijeenkomst, waarbij ieder er op zijn eigen manier wat van opsteekt.

Het programma start om 18:30 uur en duurt tot 21:30 uur. Naast een theoretisch deel zal er ook praktijkinvulling zijn door middel van voorbeeldoefeningen op het veld. De avond staat ook open voor trainers van andere clubs. Omdat S.V. Grol deze avond erg belangrijk vindt zullen alle trainingen tot en met onder 13 komen te vervallen op vrijdag 6 oktober. Zodat ook deze trainers aanwezig kunnen zijn.

De avond staat onder leiding van voetbaltrainers die verbonden zijn aan Cruijff Football. De kosten voor deze avond zijn normaal gesproken € 29,- per persoon. Echter als teken van waardering zal S.V. Grol de deelnamekosten voor haar rekening nemen (alleen voor eigen jeugdtrainers).

In afwijking van de normale manier van aanmelden bij de C14 Tour gaat de aanmelding voor jeugdtrainers van S.V. Grol op een andere manier. Aanmelden kan door een e-mail te sturen aan Bart Porskamp (btm.porskamp@gmail.com) met daarin de vermelding ‘aanmelding C14 Tour S.V. Grol + teamnaam’. Wij hopen zoveel mogelijk trainers te mogen begroeten tijdens deze interessante en leerzame bijeenkomst. Graag aanmelden uiterlijk op 3 oktober 2017.

Wij hopen dat jullie ook aanwezig zijn op vrijdag 6 oktober.

Met vriendelijke groet,

Bert Roeterdink