Verwenmiddag voor MO13-1 bij sponsor Ami Kappers

09-10-2017

De meiden van de S.V. Grol van het team onder de 13-1, het voormalige D1, hebben woensdagmiddag genoten van een verwenmiddag bij hun sponsor Ami Kappers in Groenlo. Op uitnodiging van Ami melden de 14 meiden zich direct na schooltijd in de kapsalon. Ze mogen plaatsnemen in de kappersstoel en worden door hairstylisten Shirien en Lynn onder handen genomen. De meiden hebben allemaal lang haar en krijgen de meest mooie vlechten, knotten en andere kunstwerkjes in hun haar.

Korting voor Grol-leden

Siemes, leidinggevende bij Ami Kappers in Groenlo, is blij met de massale opkomst. “We waren al bordsponsor bij de S.V. Grol en sinds kort sponsoren we ook dit meidenteam. Bij de contractverlening hebben we bij Tonnie Zieverink van de Grol aangegeven dat we graag iets extra’s willen doen; hij kwam met de mogelijkheid om dit team te sponsoren. Geweldig om de meiden nu een middag in de salon te hebben. We hebben voor deze middag extra personeel ingezet, onze reguliere klanten mogen er natuurlijk niet onder lijden. Wij doen altijd graag iets extra’s voor Groenlo en de Grol. Zo krijgen de leden van de S.V. Grol altijd 10% korting op alle behandelingen.”

Leiders en trainer

Niet alleen de voetbalmeiden maar ook de leidsters, Simone Kempers-Blanckenborg en Linda van Eenennaam krijgen een persoonlijke behandeling. Tot slot moet ook trainer Marc Houwer eraan geloven; hij mag plaatsnemen in de kappersstoel. Tot grote hilariteit van de meiden worden zijn haren paars en groen geverfd. “Als we dit jaar kampioen worden, mogen jullie mijn hoofd kaalscheren én mij in de gracht gooien!” belooft de geliefde trainer. Na het de kappersbehandeling wordt er uiteraard een groepsfoto gemaakt. Vervolgens gaan de meiden met hun gevolg naar snackbar Floor en wordt er nog een foto gemaakt op het bordes van het stadhuis. Met een ijsje van Albert Heijn wordt deze middag feestelijk afgesloten. Op naar het kampioenschap.