VSVG klaar voor Najaars Fancy Fair 2017

25-10-2017

In het weekend van 4 en 5 november a.s. houden de Vrienden SV Grol weer de traditionele najaars Fancy Fair in Sportcafe den Elshof.
Op zaterdagmmiddag wordt in de namiddag een start gemaakt om zodoende ook de oudere jeugdleden en de zaterdagteams in de gelegenheid te stellen ook mee te spelen.
Het inzetten van enkele grotere prijzen behoort alsdan tot de mogelijkheden.
Bij wijze van proef en voor het proberen werd er vorig jaar zelfs op de vrijdagavond op bescheiden wijze proefgedraaid. Dit was boven verwachting een mooie proef. De VSVG probeert het nu dus ook op vrijdagavond (later in de avond) nog eens.

Op zondag wordt rond het middaguur begonnen met het clublied van de VSVG
's Middags  wordt de belangrijke wedstrijd Grol 1 tegen Trias (van trainer Jos Heutinck) uit Winterswijk gespeeld.
Met de  nieuwe blauwe aankondigingsbanners zowel buiten als binnen op den Elshof laat de VSVG weer weten dat ze er weer zijn in het belang van de gehele sv Grol

De VSVG hoopt dat de Grolsupporters en andere belangstellenden weer massaal zullen bijdragen aan een geslaagd evenement met Super Sunday als hoofdmoot.

Er wordt hoofdzakerlijk gespeeld met het Flitslicht met de nu meer bekendere en populaire namen

Als grote hoofdprijzen worden genoemd een fraaie t.v., Galaxy tablets, pannensets, koelkast sportartikelen., leren ballen,levensmiddelenpakketten, vleesschalen en tablets.

-Een tevreden Aloys te Brake met zijn in het voorjaar 2017 gewonnen  kleuren tv-

De VSVG bestaat al weer 28 jaar en kon destijds in het jubileumjaar 2015 bekend maken dat er
sinds de oprichting al ruim € 100.000.- kon worden geschonken aan de sv Grol voor diverse mooie doeleinden.

U komt toch ook ???    Gezelligheid kent geen tijd !!!