Nieuwe bladzuiger voor woensdaggroep uit opbrengsten oud ijzer

02-11-2017

Een zeer belangrijke vrijwilligersgroep binnen de s.v. Grol is de woensdaggroep. Deze groep bestaat uit 29 personen en samen zorgen ze er voor dat het gehele sportpark er fantastisch bij ligt. Werkzaamheden betreffen o.a. herstellen speelschade velden na wedstrijddagen, lijnen trekken, snoeien bomen en struiken, schoffelen plantsoenen, vegen verhardingen, schoonmaken tribune en kleedkamers, aanbrengen en onderhouden reclameborden en algemene onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Hiervoor zijn ze iedere woensdag op het sportpark en enkele personen ook op andere dagen.

Ondanks deze drukke werkzaamheden ontplooien ze zelf ook nog acties om extra gelden te genereren. Eén van deze activiteiten is het inzamelen van oud ijzer. Dit staat onder leiding van Fons Koldeweij. Met het Grolkarretje wordt regelmatig oud ijzer in Groenlo opgehaald. Heb je oud ijzer, maar ook andere oude metalen, neem dan contact op met Fons: 06 2329 2686.

Afgelopen week heeft de woensdaggroep uit de opbrengsten hiervan een bladzuiger aangeschaft. In deze tijd van het jaar natuurlijk zeer handig. Het sportpark zal er hierdoor nog netter uit gaan zien.

Op de foto staan Fons Koldeweij en Johan Wolters van de woensdaggroep met de nieuwe bladzuiger.