Winnaar van de hoofdprijs Fancy Fair VSVG was even zoek

06-11-2017

“Ik zag niks, want ik mos..........”

De Vrienden van de SV Grol kunnen terugkijken op een uitstekend verlopen Fancy Fair die afgelopen weekend werd gehouden in het sportcafe den Elshof. De vooruitzichten voor de Najaars Fancy Fair waren al goed. Grol 1 speelde tegen streekgenoot Trias met als trainer Jos Heutinck, er waren veel competitiewedstrijden thuis en het weer speelde gelukkig mee.

Reeds bij de voorbereiding en bij het installeren van de apparatuur en de indeling van de prijzen werd een nieuw fenomeen ontdekt. Op vrijdagavond kon er worden gedraaid met het Rad van Fortuin, aangezien er vele teams van de 35 en 45 plus teams moesten spelen en deze vroegen om alvast te gaan draaien. VSVG leden Geert Jan Stokkers, Rik van Dongeren en Hennie Wildenborg namen deze taak op zich en zodoende was er sprake van een uitstekend en onverwachts begin van de 45e editie van de Fancy Fair VSVG.

Na deze meevaller moest de organisatie wel even slikken toen bij het warmdraaien voor de zaterdagmiddag/avond het Flitslicht, het belangrijkste instrument van de VSVG niet mee wilde werken. De electronica in de kast weigerde zijn dienst te doen. Paniek alom, maar...........

“Wat hebben wij enkele jaren geleden een vooruitziende blik gehad om een een replica van de kast te laten maken voor het geval dat” zegt een nu blije vooorzitter Geert Jan Stokkers nadat de reservekast “uit de kast” kon worden gehaald en er gelukkig gespeeld kon worden.

Op social media werd al meteen gereageerd en bij Whats App verscheen de mededeling Tote Hose bij VSVG op het scherm

Het was druk en er heerste een gezellige sfeer in het Sportcafe. De grotere prijzen werden zondagmiddag in het overvolle Sportcafe gewonnen door Jan Overkamp (koelkast) en Dion Bosman en Jeroen Doest, allebei een fraaie tablet.

Winnaar Jeroen Doest

Winnaar Dion Bosman

Het was het nieuwe VSVG bestuurslid Ruben Zieverink die de beslissende naam mocht bepalen voor de hoofdprijs, de grote TV. Toen echter de prijs was bepaald was de winnaar Pelle Walterbos in geen velden of wegen te bekennen. Gelukkig had zijn vader Wally Walterbos het winnende lot onder zich gehouden en kon de gelukkige Pelle toch nog de mooie prijs in ontvangst nemen.

Winnaar Pelle Walterbos

Het was een prima Fancy Fair die dit keer met het zingen van de clubsong werd afgesloten.

In het jaar 2018 zal alles in het teken staan van honderd jaar SV Grol en ook de VSVG zal in het jubileumjaar ongetwijfeld haar steentje bijdragen.