Clubblad nummer 1 van 2020 uitgesteld

19-03-2020

Het verschijnen van het eerste clubblad van 2020 was gepland in de week voor het Paasweekend (woensdag 8 april). Door de huidige omstandigheden en de genomen maatregelen in verband met het Corona-virus is het echter niet mogelijk om de werkzaamheden op tijd af te ronden, zodat er een volwaardig clubblad op de deurmat verschijnt. Bovendien is er onzekerheid over het kunnen sorteren en bezorgen van het clubblad. De redactie heeft daarom helaas moeten besluiten, in goed overleg met medewerkers, bezorgers en Bestuur s.v. Grol, om de lancering van het eerste clubblad met een maand uit te stellen naar 20 mei, de woensdag voor Hemelvaart. De planning is overigens nog steeds om in 2020 vier edities uit te brengen. Het tweede nummer is gepland voor midden juli. Hopende op eenieders begrip. Wij gaan met vol enthousiasme door om dit jaar vier mooie clubbladen af te leveren.

Redactie Clubblad