Evenement Business Club Grol op 16 april 2023. Geef je op!

24-01-2023

Je wordt dit jaar als VIP onthaald op de finishlijn van de Amstel Gold Race, dé Nederlandse wielerklassieker.

Na twee jaar kan het eindelijk weer gebeuren. Een BCG-activiteit. Én wat voor een.

Deze klassieker vindt plaats op zondag 16 april 2023.

Die ambiance moet je een keer hebben meegemaakt. Zie zowel de dames-wielrensters als heren-wielrenners meerdere keren aan de finishlijn voorbij gaan en finishen recht voor je neus. Volg de wedstrijden op grote schermen én met live commentaar. Ontmoet oud-wielrenners én een heleboel andere ondernemers. En uiteraard aan hapjes en drankjes geen gebrek.

Kortom we zijn er trots op dat we deze activiteit kunnen organiseren en dat u daaraan mee kunt doen.

De uitnodiging en nadere informatie is voor alle BCG-leden te vinden in de mailbox: schroom niet en meld je aan! Ben je BCG lid maar heb je geen mail ontvangen, graag een bericht naar info@svgrol.nl