Huiskes-Kokkeler nieuwe Businessclub Partner Grol

28-03-2024

Huiskes-Kokkeler is dé mobiliteitspartner van Oost-Nederland met vestigingen in Aalten, Almelo, Doetinchem, Enschede, Hengelo en Oldenzaal. In december 2021 is de DAGO Autogroep uit Doetinchem overgenomen, waarmee Huiskes-Kokkeler naast Twente ook in de Achterhoek officieel dealer werd van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda en VW Bedrijfswagens. Maar Huiskes-Kokkeler is dus niet alleen merkdealer, maar is vooral totale mobiliteitspartner van al haar klanten. Mobiliteit gaat verder dan alleen de Automotive en daar onderscheidt Huiskes-Kokkeler zich in. Gedreven door aandacht voor de klant, ambitie voor de toekomst en dat met allure, om de klant elke dag weer de beste ervaring te geven, met als motto: “Aandacht. Ambitie. Allure.”

DAGO Autogroep was al jaren sponsor van Grol, en wij als sportvereniging Grol zijn dan ook zeer blij dat Huiskes-Kokkeler dit gaat voortzetten en het contract zelfs geüpgrade heeft naar een Businessclub Partner pakket. Grol en Huiskes-Kokkeler passen goed bij elkaar, want beiden streven naar dezelfde waarden: Grol is een ambitieuze club met aandacht voor haar spelers, vrijwilligers en sponsoren en wil haar spelers, vrijwilligers en sponsoren elke dag weer de beste ervaring geven.

We hopen dan ook op een lange en plezierige samenwerking en wensen Huiskes-Kokkeler heel veel succes.

Joris Reinders (Huiskes-Kokkeler) ontvangt de glazen standaard met opdruk van Marco Frank (Commercieel Team Grol) als blijk van waardering voor de nieuwe samenwerking.