Arjen Nijman volgend seizoen hoofdtrainer van Grol

26-04-2024

Arjen Nijman (32 jaar) heeft zich met ingang van het seizoen 24/25 voor 2 jaar verbonden als hoofdtrainer aan sportvereniging Grol, nadat hij de afgelopen 2,5 seizoenen werkzaam is geweest als hoofdtrainer bij RKZVC.

In de intensieve gesprekken die door het voetbalbestuur en de spelers zijn gevoerd met Arjen is de overtuiging ontstaan dat Arjen de juiste man is om de komende jaren verder vorm te geven aan de ontwikkeling van de hoofdmacht van de Grol.

Ook Arjen is enthousiast: “Grol is een mooie en ambitieuze club die graag de volgende stap wil zetten. Dat sprak mij erg aan in onze gesprekken. Volgend seizoen staat er een jonge groep met daarachter een goede jeugdopleiding. Ik zie er een mooie uitdaging in om met de selectie en de staf aan de slag te gaan.”

Wij wensen Arjen heel veel succes toe in het nieuwe voetbalseizoen!

Het voetbalbestuur