Inname kleding en teamtassen op zaterdag 1 juni 2024

03-05-2024

Beste ouders, begeleiders, spelende jeugdleden en alle senioren en jeugdteams Grol,

Betreft: Inname teamtassen, presentatiepak, rug-/tas en overige materialen op zaterdag 1 juni 2024.

Het einde van dit voetbalseizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat de wedstrijdkleding, overige kleding en materialen weer ingeleverd moeten worden door alle teams.

Voor alle jeugdteams en recreanten senioren inleveren team tas:

Van 09.00 uur tot 12.30 uur kunnen leiders zich melden bij de nieuwe kledingruimte (veld 1).

De teamtassen en overige materialen kunnen ingeleverd worden bij de nieuwe kledingruimte bij veld 1.

Voor alle jeugdtrainers/leiders, recreatieve leiders en spelers/sters:

Van 9.00 uur tot 12.30 uur:

- De  jeugdleiders/trainers (sters) die stoppen kunnen de coachjas en/of het trainingspak inleveren aan het loket van de kledingruimte bij de ingang van het Sportpark.
- Spelers/sters die overgaan naar de senioren en spelers/sters die stoppen, kunnen tevens hun tas en presentatiepak inleveren van 9.00 tot 12.30 uur.
- De spelers van de zaterdagochtendselectie (F pups), die volgend seizoen doorschuiven naar een JO8 team of stoppen moeten hun tenue inleveren omdat ze een team tenue krijgen van het betreffende JO8 team. Presentatiepak en rugtas hoeven niet ingeleverd te worden!
- De spelers(sters) van het G team die niet stoppen, hoeven hun kleding niet in te leveren

De volgende artikelen (inhoud team tas moeten worden ingeleverd:

- Kleding team (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas.
- Aanvoerdersband.
- Trainingspak en coachjas begeleiders wanneer je stopt.
- Hesjes plus waszak.
- Bidons + krat (indien in aanwezig)
- Inloopshirts; indien aanwezig

In de volgende link vinden jullie de registratielijst, wil je deze ingevuld meenemen bij het inleveren van de team tas? De registratielijst die samen met de kledingcommissie is ingevuld aan het begin van dit seizoen, is in beheer van de kledingcommissie.

Registratielijst Kleding 2024

Niet – team gebonden- vrijwilligers,

De vrijwilligers die aan het einde van het seizoen stoppen en in het bezit zijn van een trainingspak/ coach jas, scheidsrechter tenue etc., maar geen deel uit maken van een team, kunnen ook de kleding inleveren op zaterdag 1 juni van 9.00 tot 12.30

Namens de SEAG (Nick Reukers) het vriendelijke verzoek om de sleutels van de ballenkarren voor 10 juni 2024 in het team postbakje te leggen bij het wedstrijdsecretariaat