Informatie- en discussieavond over kunstgras

02-01-2008

Op maandag 7 januari a.s. vindt er in het sportcafé van het sportpark ‘Den Elshof’ een informatie- en discussieavond plaats over kunstgras.

Hieronder de uitnodiging en het programma voor deze avond.

Beste allemaal,

Hierbij wordt u uitgenodigd voor een informatie- en discussiebijeenkomst over kunstgras op het sportpark 'Den Elshof' in Groenlo.

Deze bijeenkomst moet worden gezien als de volgende stap in het kader van het project kunstgras ten behoeve van de sportvereniging 'Grol' en tevens als voorloper op de algemene informatiebijeenkomst ten behoeve van alle Grolleden, dan wel extra algemene ledenvergadering.

DE BIJEENKOMST ZAL WORDEN GEHOUDEN OP MAANDAG 7 JANUARI 2008 OP HET SPORTPARK 'DEN ELSHOF', AANVANG: 20.00 UUR.

Het programma voor de bijeenkomst ziet er als volgt uit:

1) Opening door de heer Theo Huijskes, voorzitter sportvereniging Grol;

2) Uiteenzetting over kunstgras door de heer Rob Oude Luttikhuis, medewerker van C.S.C. (Ceelen Sport Constructies) in Zeewolde;

3) Inleiding over de ervaringen met kunstgras door de heer Nico van de Hilst, voorzitter van FC Lienden;

4) Toelichting door de heer Martin Heemskerk, directeur van Heemskerk Adviesbureau voor Sport en Cultuurtechniek in Lichtenvoorde;

KORTE PAUZE

5) Gelegenheid voor het stellen van vragen en het voeren van discussie over de voor- en nadelen van kunstgras in het algemeen en de aanleg van kunstgras op het hoofdveld in het bijzonder;

6) Sluiting door de heer Theo Huijskes, voorzitter sportvereniging Grol.

Aanvullende informatie:

* De heer Oude Luttikhuis is inmiddels een gerenommeerd kenner van kunstgras en dat zeker van het C.S.C-concept.

* De heer Van de Hilst is reeds jaren achtereen voorzitter van hoofdklasser amateurs FC Lienden. Terwijl hij in het verleden een groot tegenstander was van kunstgras, is hij nu een groot voorstander. Hij is gaarne bereid om naar Groenlo te komen om zijn, alsmede de ervaringen van FC Lienden in zijn algemeenheid aan onze vereniging over te brengen. FC Lienden heeft niet alleen gekozen voor het C.S.C.-kunstgrasconcept, maar ook nog eens voor dat kunstgras op het hoofdveld. Volgens de heer Van de Hilst zijn de ervaringen, alsmede de reacties (van eigen leden, maar ook van de tegentanders in de voetbalcompetitie) overweldigend goed. De heer Van de Hilst onderneemt nog pogingen om een selectiespeler en/of een trainer/coach van FC Lienden mee naar Groenlo te nemen, zodat ook zij hun ervaringen over kunstgras met ons kunnen delen.

* De heer Heemskerk is de door het Grolbestuur in de arm genomen externe adviseur/begeleider in het gehele kunstgrasproject en heeft in een dergelijke rol reeds erg veel ervaring opgedaan met de aanleg e.d. van kunstgrasvelden.

* Programmapunt 5) staat onder leiding van gespreksleider de heer Stan Raben (bestuurslid dienst algemeen beheer) en het panel wordt daarbij gevormd door de heren:

Rob Oude Luttikhuis, Nico van de Hilst, Martin Heemskerk en Theo Huijskes.

Vriendelijk verzoek:

* Bij verhindering op maandag 7 januari 2008 gaarne een berichtje!

Wanneer een lid van de commissie van aanbeveling verhinderd is, kan hij hopelijk zelf zorgen voor een vervanger.

Het doorgeven van de verhindering en/of het doorgeven van de naam e.d. van degene die als vervanger aanwewezig zal zijn, kan via de email (theo.huijskes@chello.nl) of telefonisch: 0544-461887 / 06-50528138.