Henry Golstein blijft trainer bij Grol

07-01-2008

Hoofdsponsor Univé Verzekeringen verlengt contract met drie jaar

Hoofdtrainer Henry Golstein van Grol blijft ook in het voetbalseizoen 2008-2009 verantwoordelijk voor de sportieve prestaties van de eerste selectie van de Groenlose voetbalvereniging. De contractverlenging met de in Hengelo Gld. woonachtige oefenmeester werd afgelopen zondag meegedeeld door Grolvoorzitter Theo Huijskes tijdens zijn in het sportcafé op het sportpark ‘Den Elshof’ gehouden nieuwjaarstoespraak.

Ook met assistent-trainer en tevens trainer/coach van Grol 2 Sander van Beckhoven uit Groenlo is het contract met één jaar verlengd. Daarnaast is met keeperstrainer Piet Arets een éénjarige verlenging van de verbintenis overeengekomen. Dit laatste betekent dat de Winterswijkse trainer straks voor het tiende achtereenvolgende jaar bij de voetbalclub in Groenlo werkzaam is.

Met de overige trainers bij zowel de afdeling senioren als de afdeling junioren zijn de gesprekken, oftewel de onderhandelingen nog gaande.

Met gepaste trots maakte de Grolpreses bovendien bekend dat het contract met hoofdsponsor Univé Verzekeringen met een periode van drie jaar is verlengd. De regio Univé Oost van deze landelijk erg bekende verzekeringsmaatschappij behartigt reed sedert juli 2002 het hoofdsponsorschap bij Grol. Met de ondertekening van het nieuwe contract is Grol derhalve tot 1 juli 2011 niet alleen ‘verzekerd’ van een hoofdsponsor, maar tevens van een kledingsponsor voor Grol 1.

Hoofdtrainer Henry Golstein, die ook in het seizoen 2008-2009 de technische leiding heeft over de eerste selectie van Grol.