Intensieve samenwerking met ClientAccess

21-01-2008

Het bestuur van S.V. Grol timmert continue aan de weg. Een vereniging als de S.V. Grol kan niet meer zonder sponsoring. Het bestuur is derhalve doorlopend actief om bedrijven maar eventueel ook particulieren te interesseren om een financiële bijdrage te leveren aan deze prachtige club. De inkomsten uit sponsoring in de breedste zin van het woord behoren tot één van de belangrijkste inkomstenposten.

Het afgelopen seizoen is het bestuur van de S.V. Grol in contact gekomen met het bedrijf ClientAccess. Een bedrijf dat voor de S.V. Grol voor een meer dan aantrekkelijke financiële injectie kan zorgen en dit zelfs op structurele basis. Dit kan het bestuur van de S.V. Grol niet alleen. Hiertoe gaat zij de hulp inroepen van al haar sponsoren, leden en overige sympathisanten.

ClientAccess heeft een eenvoudige maar heldere doelstelling: ”ClientAccess selecteert uit een enorm groot leveranciersnetwerk de beste leverancier voor ieder inkoopvraagstuk. Dit doet zij op basis van de eisen en wensen die de inkoper stelt aan de verkopende partij.”

De reden waarom het bestuur van de S.V. Grol zo enthousiast is over het concept ClientAccess komt voort uit onderstaande voordelen. Het biedt iedere ondernemer:

Tijdsbesparing bij het zoeken naar de juiste leverancier(s).
Het gebruik van een meer dan uitgebreid contactennetwerk.
Het ontvangen van economische gegevens van leveranciers.
Het inkopende bedrijf ontvangt een goede beloning voor iedere inkoopopdracht die zij plaatst.
De dienstverlening van ClientAccess is volledig vrijblijvend en voor de inkoper helemaal gratis.

Het bestuur van de S.V. Grol is er terdege van overtuigd dat middels de samenwerking met ClientAccess de club kan profiteren van een structurele financiële injectie.

Wilt u meer weten over de diensten van ClientAccess, bezoek dan eens de volgende website: www.clientaccess.nl/svgrol