Grol D3 begint sterk na de winterstop.

10-02-2008

De eerste wedstrijd verloren wij nipt met 3-2, waarin wij door een aantal zeer goede kansen te weinig hebben gekregen. Het positieve was dat er veel beleving en overtuiging in zat en dat gaf dan ook een goed gevoel bij iedereen voor de volgende wedstrijd tegen KSH D1D. Zoals gezegd waren wij afgelopen zaterdag zeer gemotiveerd tegen KSH en vanaf het begin ging de wedstrijd bijna gelijk op, maar omdat KSH een tweetal dispensatiespelers in het team had maakten zij net het kleine beetje verschil. Doordat de Grolse jongens en meisjes hard bleven werken kwamen deze spelers niet echt aan voetballen toe. Voor de rust werd het wel 0-1 voor KSH door een geplaatst schot. In eerste instantie wist keeper Joost de bal nog uit de hoek te tikken maar had de pech dat de bal in de rebound alsnog werd ingeschoten.

Na een welverdiende pauze gingen wij met dezelfde mentaliteit verder waarmee we in de eerste helft waren opgehouden. Dit resulteerde al snel in een fantastische aanval opgezet vanaf de linkerkant waaruit Sem op een zeer fraaie wijze 1-1 aantekende. Van beide kanten waren er nog wel enkele mogelijkheden maar deze leidden niet tot een treffer en de uitslag was dan ook een dikverdiende 1-1.