Sp. Lochem E4 - Grol E4

17-02-2008

Grol E4 goed uit de startblokken.

Nadat de najaarscompetitie met een plek in de middenmoot was afgesloten, werd de eerste wedstrijd in de voorjaarscompetitie met 5-1 van SC Lochem gewonnen.

Het was een koude zaterdagmorgen, en de vraag was, zou de wedstrijd wel doorgaan. Op het harde veld begon Grol, zonder de zieke Irben, met het creeëren van een licht veldoverwicht. Dit resulteerde na een kwartier voetbal in een mooi doelpunt van Marc. De trainingen van Wouter beginnen zijn vruchten af te werpen. Met leuk combinatiespel werd de achterhoede van SC Lochem verschillende malen zoek gespeeld.
De 2-0 kon dan ook niet uitblijven. Een leuk opgezette aanval van Doné werd knap afgerond door Olé.
Een groot pluspunt is, dat we ook uit de dode spelmomenten weten te scoren. Vlak voor de pauze, werd een hoekschop van Mathijs, prachtig afgerond door Rick.
Tim onze keeper wist voor de rust met enkele knappe reddingen zijn doel schoon te houden. Na de rust vielen we wat terug, en scoorde Lochem tegen. Onze spelers lieten de meegereisde ouders nog even sidderen. Daarna herpakten we ons. Het sterke middenveld met Lars, Remon en Ritse wonnen weer hun duels. Na de 4-1 door Mathijs, was de wedstrijd gespeeld. Vlak voor tijd scoorde Olé zijn tweede treffer en zorgde hiermee voor de verdiende 5-1 overwinning. Gezien het vertoonde samenspel, kunnen we deze competitie nog verschillende leuke wedstrijden tegemoet zien.