Grol D1 - Angerlo Vooruit D1

25-02-2008

Nadat we vorige week een duidelijke nederlaag hadden geleden tegen de Bon Boys D1 moesten we deze week thuis tegen Angerlo Vooruit D1 spelen. Angerlo Vooruit hadden we uit verslagen en stonden onderaan in de ranglijst wat voor ons betekent dat we deze wedstrijd moesten winnen.

Helaas waren Tim de Roo (vakantie) en Mees te Brinke (blessure) niet van de party. Nadat we ons hadden gehuld in de (AC Milan) uit shirts konden we vol aan de bak.

Er werd direct vanaf het begin met inzet gestreden en reeds in de 3de minuut werd via het middenveld de bal met een dieptepas richting Tim Peters gestuurd die de bal langs de goalie van Angerlo Vooruit schoot, 1-0. Een mooier begin konden we ons niet wensen.

Onze aanvallers Stan van Lent, Colin Klein Gunnewiek en Tim hadden een constante dreiging op de verdedigers van Angerlo.

We bleven geconcentreerd voetballen wat na 6 minuten resulteerde in een breedtepass van Tim op Stan die deze bekwaam in schoot, 2-0. Ons middenvelders onder aanvoering van Nick Jansen, Quint Kristen en Ron Klein Gebbink controleerden de gehele 1ste helft de wedstrijd op het middenveld en aan het einde van de eerste helft stond 5-0 op het scorebord via goals van nogmaals Tim en twee keer Quint.

In de 2de helft werd Koen Penterman ingebracht voor Stan en we spraken af om de concentratie en felheid vast te houden. Maar juist Angerlo Vooruit begon de 2de helft fel en kreeg daardoor een aantal mogelijkheden, maar deze werden door onze verdedigers Lars Reijrink, Daan Willemsen, Mart Pouwels, Robin Klein Gunnewiek en onze doelman Danny Wols goed verdedigd.

Ongeveer 10 minuten voor tijd kwam de bal via de zijkant voor de voeten van Quint en deze haalde verwoestend uit en bracht daarmee de stand op 6-0. Hierna was het verzet van Angerlo gebroken en aan het einde van de wedstrijd kwam de bal via een dieptepass van Mart voor de voeten van Tim die de bal met een fraai bekeken schot in de goal kreeg en de eindstand op 7-0 bracht.

Al met al kunnen we zeer tevreden zijn met dit behaalde resultaat waardoor we de positie in het midden van de ranglijst verstevigen.