Grol D5 - Bredevoort D2C

02-03-2008

Op zaterdag 1 maart was het voor de meisjes en jongens al weer de vierde wedstrijd in de voorjaarscompetitie. Ze hadden er allemaal weer zin in om te spelen op ons winderig sportpark Den Elshof.
Ook de gasten uit Bredevoort waren om half 9 aanwezig.
Naar een goede warming up van onze aanvoerder en keeper Willem. Begonnen we precies om 9 uur aan de wedstrijd op veld 2. Door dat de wind haaks op het veld stond waaiden veel ballen over de zijlijn. Het was erg moeilijk voetballen maar de jongens en meiden deden hun uiterste best, het was moeilijk de bal te controleren door de harde wind dat onder vonden wij maar ook zeker onze gasten.
Na een paar goede kansen van ons maar ook van de gasten bleef het lang 0-0. Maar na goed voorbereidend werk van Bente en Sander maakte Martijn de 1-0. Dat was ook meteen de ruststand.
Na een toespraak van Bart en Ben begonnen we weer goed aan de tweede helft.
Maar naar goed verdedigen werk van Kees, Carmen ,Sven en Lars hielden we lang de 1-0 vast.
Maar met nog een kleine tien minuten op de klok rolde de bal toch nog in het doel achter Willem door een harde windvlaag. Daarna deden de jongens en meiden er nog een tandje bij. Door het goede spel op middenveld onderleiding van Luc en Joy gaven we geen kansen meer weg . En door een paar goede aanvallen van Tom, Jur en Maarten werd er niet meer gescoord. Daarom bleven we steken op een 1-1 eindstand.

De eerstvolgende wedstrijd is uit tegen FC. Eibergen D4.