Extra ledenvergadering sv Grol

19-03-2008

GROENLO - Sportvereniging Grol houdt een extra algemene ledenvergadering op maandag 31 maart. Deze zal plaatsvinden in het clubgebouw op sportpark 'Den Elshof' aan de Oude Winterswijkseweg in Groenlo. De aanvang is om 20.00 uur en alle leden worden bij hiervoor uitgenodigd.

Op de agenda staat deze avond:

Opening

Mededelingen

Overdracht accommodatie sportpark 'Den Elshof' in erfpacht aan de stichting exploitatie accommodatie sv Grol in oprichting

Kunstgrasproject sv Grol

Inleiding

Keuze hoofdbestuur i.s.m. de commissie van aanbeveling

Financiering project (inclusief voorstel contributieverhoging

Rondvraag

Sluiting

Aanvulling extra algemene ledenvergadering sv. Grol
Het bestuur van de sportvereniging 'Grol' laat nog het volgende weten.
Met betrekking tot agendapunt 3) van de op maandag 31 maart a.s. te houden extra algemene ledenvergadering (Overdracht accommodatie sportpark 'Den Elshof' in erfpacht aan de Stichting Exploitatie Accommodatie in oprichting) liggen de onderliggende vergaderstukken (o.a. de oprichtingsakte, de gebruikersovereenkomst en de erfpachtovereenkomst) op de avond van de vergadering vanaf 19.15 uur voor een ieder ter inzage.