VVG'25 F3 - Grol F5

06-04-2008

VVG'25 F3 - Grol F5

Het weer voor aanvang van de subtopper in Gaanderen beloofde niet veel goeds.Toen we na de wedstrijdbespreking de arena betraden waren de weergoden ons echter gunstig gezind.
De eerste helft hadden we wat last van zelfoverschatting. Gelukkig hadden we onze altijd betrouwbare keeper Rens nog, die weer een aantal onmogelijke ballen tegenhield. Maar we konden toch niet voorkomen dat we met een 3-0 achterstand naar de ranja gingen.
Nadat we tijdens de ranja onze spelers pittig hadden toegesproken, kwam er een heel ander F5 de kleedkamer uit. Door het flitsend combinatie-voetbal van onze jongens had de tegenstander niet veel meer in te brengen. Jammer genoeg leidde dit niet direct tot goals.
Halverwege de tweede helft maakte Jules een solo-actie en zette iedereen op het verkeerde been, waarna hij de bal prachtig op maat voorgaf en Martijn hem d'r zo in kon tikken: 3-1.
Nadat we nog enkele kansen onbenut lieten, gingen we zonder punten naar Groenlo toe.
Met het vertoonde spel van de tweede helft van Mick, Hidde, Rik, Julian, Stefan, Glenn, Jules, Martijn en Rens belooft het nog veel goeds voor de resterende wedstrijden!