Wedstrijdverslag Grol F8 – RKZVC F4

28-04-2008

Zaterdagmorgen 26 april, 11.00 uur, sportpark Denk Elshof. Het is een erg mooie dag en de talentjes van S.V.Grol F8 mogen weer aantreden in de ‘wei’. En wel tegen RKZVC F4 uit Zieuwent. Anne, Daan, Jules, Boris, Jelmer, Dylan, Jan, Tjibbe en Mick, allemaal staan ze weer fris en fruitig op het veld. Na het warmlopen, balletje over trappen en het inschieten van de keeper klinkt om exact 11.00 uur het startsein. Het publiek is weer in grote getale aanwezig; vaders, moeder, broertjes, zusjes, opa’s, oma’s, tantes en neefjes en nichtjes staan langs de lijn. Allemaal komen ze de spelertjes van Grol F8 aanmoedigen. Als snel klinkt er een luid applaus als het eerste doelpunt wordt gemaakt door S.V. Grol. Niet veel later gevolgd door het tweede doelpunt.  En net voor rust vliegt er nog een derde doelpunt om de oren van de keeper van RKZVC. Dan is het tijd om naar de kleedkamer te gaan om even lekker bij te komen met een bekertje ranja.

De tweede helft komt RKZVC goed terug en spelen zij sterker dan in de eerste helft. Met als gevolg dat er geen doelpunt meer bij komt voor Grol, maar ook Zieuwent niet weet te scoren. Zoals na iedere wedstrijd worden er ook nu weer gretig de penalty’s genomen. Na ieder gescoorde penalty of mooie redding door de keeper wordt er luid geapplaudisseerd. Met de winst van 3 – 0 op zak kunnen de spelertjes van S.V. Grol F8 lekker douchen en genieten van deze overwinning!