Contract met trainer Golstein verlengd

06-02-2009

GROENLO – Het bestuur van sportvereniging Grol heeft het contract met hoofdtrainer Henry Golstein met een jaar heeft verlengd. Dit betekent dat de in Hengelo Gld. woonachtige oefenmeester ook in het seizoen 2009-2010 de technisch verantwoordelijke man is bij de Groenlose voetbalclub.

Golstein is momenteel bezig aan zijn tweede seizoen bij Grol. Na in het seizoen 2007-2008 op de achtste plaats te zijn geëindigd in de Gelderse tweede klasse J, bezet de hoofdmacht van Grol in dit seizoen een wisselende plaats in het rechter rijtje van de Twentse tweede klasse I van de KNVB. Ondanks dat de eerste competitiehelft enigszins teleurstellend verliep, heeft men er alle vertrouwen in dat er in het tweede bedrijf van de competitie beter wordt gepresteerd.
Volgens de trainer/coach Golstein heeft Grol een uitstekende mix van jong en oud, waarin nog veel rek zit.
De contractverlenging werd donderdagavond 5 februari na de training in eerste instantie meegedeeld aan de begeleidingsgroep en via aanvoerder en woordvoerder van de spelersraad: Tom Kaak aan de voltallige spelersgroep.

Naast de contractverlenging van Golstein is ook het contract met assistent-trainer en tevens trainer/coach van Grol 2: Sander van Beckhoven uit Groenlo met één jaar verlengd.

Verder wordt Grollenaar Roy Reinders met ingang van het seizoen 2009-2010 de nieuwe keeperstrainer bij Grol. Reinders wordt dan de opvolger van Piet Arets uit Winterswijk, die dadelijk na tien seizoenen een punt zet achter zijn werkzaamheden bij Grol.