Jeugdbestuurslid André Pouwels (47 jr.) overleden!

10-02-2009

Zondag 8 februari jl. in de loop van de dag kregen wij als hoofd- en jeugdbestuur van de sportvereniging Grol te horen dat André Pouwels plotseling was overleden.
Een meer dan dramatisch bericht, dat bij iedereen binnen de vereniging voor veel verbijstering en verslagenheid zorgde.

Onze gedachten gaan in eerste instantie natuurlijk uit naar echtgenote Anja en de drie zonen Sven, Mart en Jelmar, die alle drie in de jeugd van onze vereniging spelen, te weten Sven in B-3, Mart in C-3 en Jelmar in E-4.
Hen wensen wij alle sterkte toe in deze bijzonder moeilijke dagen en zeker om dit grote verlies te kunnen dragen

André Pouwels is geboren op 22 juli 1961 en is derhalve slechts 47 jaar geworden.
In het dagelijks leven was hij een actieve en bovenal enthousiaste calculator/verkoper bij de firma Van de Middegaal Vloeren in Schijndel.

Bij onze sportvereniging Grol heeft André zich de laatste jaren met name ingezet voor de jeugdafdeling van onze vereniging.
In de functie van coördinator van de D-klasse was hij in vele opzichten nauw betrokken bij het wel en wee van onze voetbaljeugd.
Voor het vele daaruit voortvloeiende werk en zeker ook voor zijn inzet als lid van het jeugdbestuur zijn wij hem erg dankbaar.

Hoofdbestuur en jeugdbestuur van de sportvereniging ‘Grol’.

Hoe de sportvereniging Grol omgaat met dit grote verlies, kunt u hier lezen!