Meisjes 4 tegen 4 toernooi op 25 februari bij sv Grol

16-02-2009

Op woensdag 25 februari organiseren de meisjesafdelingen van Vios Beltrum en sv Grol een meisjes 4 tegen 4 (veld)voetbaltoernooi op het sportcomplex van sv Grol. Dit toernooi is bedoeld voor meiden in alle leeftijdsklassen en voor zowel leden als niet-leden.

Het aantal meiden dat zich aanmeldt bij sv Grol en Vios Beltrum neemt de laatste tijd erg toe. (bij sv Grol voetballen op dit moment 36 meiden en bij Vios beltrum zijn dat er 52). Het grootste deel van deze meiden voetbalt tussen de jongens. Ter promotie van het meidenvoetbal, maar vooral ook om meiden een keer met alleen meiden te laten voetballen wordt dit toernooi georganiseerd.

Het toernooi start om 14.00 uur en tussen 13.30 en 13.45 uur kunnen meiden zich aanmelden. Vooraf aanmelden is dus niet nodig. Er wordt gespeeld in drie leeftijdsklassen (E/F, D/C en A/B). Het toernooi eindigt om ongeveer 16.00 uur.

We kunnen voor deze middag nog wel een beetje hulp gebruiken. Mocht u deze middag willen helpen of mochten er nog vragen zijn dan kunt u contact opnemen met Laura van de Pol (Lauravandepol@chello.nl of 06-36568558)

Waarschijnlijk volgt er bij succes in de meivakantie weer een 4 tegen 4 toernooi, maar dan bij Vios Beltrum.