Voorjaars fancyfair jubilerende VSVG

20-03-2009

Op zaterdag tevens bekendmaking deelnemersveld Marveld tournooi

In het weekend van 28 en 29 maart a.s  houden de Vrienden van de SV Grol weer hun voorjaars Fancy Fair. Deze populaire bijeenkomsten worden weer als vanouds gehouden in het Sportcafe Den Elshof.

De VSVG bestaat dit jaar al weer 20 jaar en dat is voor de organisatie redenen om weer eens flink uit te pakken met onder meer bijzonder mooie prijzen.
Er zal weer volop gedraaid worden met het Flitslicht en ook zal het bekende Rad van Fortuin weer in stelling worden gebracht.

Op zaterdag zal in de namiddag een begin worden gemaakt met de voorjaars Fancy Fair. Op die middag zal de Stichting Internationaal Marveld toernooi het deelnemersveld voor dit prestieuze voetbalgebeuren voor C-teams bekend maken. Ook het  Marveld toernooi  gaat evenals de VSVG dit jaar al voor de twintigste keer van start en is inmiddels uitgegroeid tot  een alom erkend voetbalgebeuren dat van 5 tot en met 7 juni a.s. op sportpark Den Elshof zal worden gehouden.

Bij monde van toernooi-voorzitter Ben Bomers zal het ongetwijfeld spectaculaire internationale deelnemersveld  op bijzondere wijze aan de belangstellenden worden gepresenteerd door middel van teksten en beelden.

Op zondag 29 maart rond het middaguur zal de VSVG alle registers weer lostrekken en zorgen voor een goede sfeer om zodoende de basis te leggen voor een goede opbrengst zoals dit al jaren lang het geval is. En dit alles ten voordele van de totale vereniging sv Grol.

Ook het bekende VSVG lied zal dit keer weer klinken in het Sportcafe. ’s Middags vindt de niet onbelangrijke thuiswedstrijd van Grol 1 tegen Markelo plaats, met als inzet een gooi naar de bovenste plaatsen in de tweede klasse J. Voldoende ingrediënten dit weekend om eens de sfeer van de Fancy Fair en het geluk eens te proeven. U komt toch ook??