Uitnodiging E- en F Kamp 2009

09-04-2009

Data en locatie: Net als voorgaande jaren wordt er door de s.v. Grol een voetbalkamp georganiseerd voor de E en F-jeugd van onze vereniging. Ook dit jaar vindt het kamp weer plaats op kampeerboerderij ‘De Haverkamp’ te Veldhoek. Het kamp start op hemelvaartsdag 21 mei en duurt t/m. zaterdag 23 mei.

Nieuwe opzet: Op verzoek van vele ouders hebben we als organisatie besloten om een tweetal essentiële dingen aan te passen. Zo zullen we dit jaar niet meer met de fiets gaan, maar gaan we met auto’s naar Veldhoek toe. Daarnaast zal het kamp niet meer 3 nachten duren, maar zullen de grolleden 2 nachten verblijven op kampeerboerderij ‘De Haverkamp’. Dit betekent dat de ouderavond tevens de afsluiting zal zijn van het kamp. Deze avond zal spectaculair afgesloten worden met een prijsuitreiking, waarna iedereen de spulletjes kan pakken en met ouders/ verzorgers/ ooms/ tantes/ broers/ zussen meereist naar het eigen vertrouwde bedje in Groenlo (of omstreken).

Kinderen met de leeftijd van 5 of 6 jaar die nog niet twee nachten willen verblijven op het kamp hebben de mogelijkheid om op vrijdag 22 mei één dag mee te draaien met de activiteiten en zo alvast de sfeer van het kamp kunnen proeven.

Voorbereiding: Voor het kamp komen de leiders bij u thuis voor een kennismakingsgesprekje, leveren het kampboekje met alle info af en innen dan gelijk de kampbijdrage. Hierbij worden tevens alle bijzonderheden genoteerd. Mocht uw zoon/ dochter een allergie hebben, medicijnen gebruiken of last hebben van heimwee, dan is dit geen enkel probleem. De organisatie en de ervaren begeleiding zal er voor zorgen dat het kamp voor de kinderen en natuurlijk ook de leiders zo goed en prettig mogelijk verloopt. Ook bij de kinderen die 1 dag mee gaan op het kamp zullen de leiders langs komen.

Kosten: Om alle kosten te kunnen dekken vragen wij u een bijdrage van € 47,50 per jongen/meisje (het tweede gezinslid betaalt € 42,50). De bijdrage die wij vragen voor de kinderen die één dag komen is €12,50  per jongen/meisje. Ook voor hen geldt dat de jeugdleiders voor het kamp bij u op bezoek komen. Voor eenieder proberen wij de kosten zo laag mogelijk te houden, maar levert dit bedrag onoverkomelijk bezwaren op, dan willen dat gaarne van u vernemen, zodat we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen.

Programma: Het programma zal dit jaar ook aangepast worden. Zo zal de fietstocht niet meer de start van het kamp zijn, maar hebben we hiervoor een spetterend openingsspel bedacht. Het programma van E en F jeugd wordt apart gedraaid en zal bestaan uit zowel vernieuwde als historische spelletjes en dat allemaal in het teken van het thema van het kamp dit jaar: PIRATEN v.d. S.V. GROL.

Omdat we nu al heel graag willen weten hoeveel jongens/meisjes er mee zullen gaan, verzoeken wij u onderstaand strookje uiterlijk voor dinsdag 14 april in te leveren bij de leid(st)ers van het team van uw zoon/dochter. Ook wanneer hij/zij niet deelneemt, verzoeken wij u toch dit strookje in te leveren. Heeft u nu al vragen, neem dan contact op met één van de onderstaande personen.

Namens de organisatie,

Dennis Pasman 06-10902902 dennispasman@hotmail.com
Ronald Hulzink 06-28565237
Edwin Tuller 06-43006900

%--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naam    _____________________________________________________________________

Adres:    _____________________________________________________________________

Team:    _____________________________________________________________________

Neemt wel /niet (doorhalen wat niet van toepassing is) deel aan het voetbalkamp.

ƒ Mijn zoon/dochter (5/6 jaar) maakt gebruik van de gelegenheid van 1 dag.
ƒ De vader/ moeder van …………. kan op donderdag 21 mei eventueel rijden naar de Veldhoek