FC. Trias F8 - Grol F8

10-05-2009

Afgelopen Zaterdag stond onze laatste competitie wedstrijd op het programma, tegen Trias F8.

Aan het weer kon het  niet liggen voor onze ‘mooi’ weer voetballers.

Na de aftrap op het wel bekende kunstgras liep het begin een beetje moeizaam dit kwam door de afwezigheid van Daan Harbers, daardoor moesten we enkele wijziging doorvoeren in onze opstelling.  Het eerste doelpunt kregen we al snel tegen door een verdedigingsfout 1-0. Nu iedereen weer wakker was geschud konden we er tegen aan. Dit resulteerde direct in enkele kansen op de 1-1 voor zowel Thieme Vos, Nick Hoffman en Titus Hoffman. Het geluk zat niet mee want één van die kansen belande op de paal. Ook uit de aanval op de links opgezet door Luuk Boschker via Thieme en Titus kwam niet het gewenst resultaat . We waren in deze fase beter dan Trias maar zo als een wel bekende voetbalwet zegt. Als je de kansen niet verzilverd doet de tegenstander dit wel.  Dit gebeurd dus ook 2-0 voor Trias.  Enkele minuten later kregen we de 3-0 om de oren, door eerst een schot op de lat toen op de paal en goed binnen getikt door Trias. Maar door twee goede acties van Robin Roerdink onze keeper bleef het 3-0 in de eerste helft.

De rust kwam onze jongens goed uit na een donderspeech van de leiders, (want de ouders hadden de witte zakdoekjes alweer bij de hand). kwam er een heel ander team het veld op. Direct vanaf de aftrap gingen we onder leiding van Nick Oude Luttikhuis er direct op. Dit resulteerde gelijk vanaf de aftrap in een goal voor ons door een pass van Nick H op Thieme die van 20 meter raak schoot 3-1. Na weer een perfecte Pass van Nick O kwam Thieme alleen voor de keeper weer geen geluk de bal belande weer op de paal. Ook onze keeper Robin verrichte in de 2e helft enkele mooie reddingen en hield ons in de wedstrijd. Toch kregen we onnodig een doelpunt tegen 4-1. Door een mooie actie op links van Titus kregen we een corner. Titus scoorde zelf uit de op maat geven corner 4-2. De leiders hadden er weer alle vertrouwen in, zeker na een dribbel van Nick O over 30 meter die via Luuk en door Thieme tot een corner werd versierd. Nick H had een perfecte corner in gedachten dit gebeurde dus ook in één keer er in 4-3. Na deze goal werd alles op de aanval gegooid, maar doordat we achterin ruimte weg gaven scoorde Trias de 5-3 wat gezien het spelbeeld in de 2e helft ontrecht was.

Jammer maar helaas, klasse gevoetbald jongens zeker de 2e helft.

( Maar niet getreurd het eindfeestje van Grol F8 kom eraan.)