Genomineerd voor het jeugdteam van het seizoen 2008–2009

09-06-2009

De Zaterdag selectie, E6, C1 en B1

De Zaterdag selectie heeft dit seizoen laten zien, dat zij niet voor niets geselecteerd zijn voor dit reuzenteam. Deze giganten zijn nu al de schrik voor menig aankomend tegenstander. Hun verbluffende techniek en de drang om te scoren hebben de jury ervan overtuigd dat dit team genomineerd moest worden.

De E6, dit team heeft bewezen dat vakmanschap meesterschap is, dat zij als team kunnen groeien binnen een seizoen. Onder de bezielende leiding van hun trainer/ leider is dit team uitgegroeid tot een echt vriendenteam, en een team waar de Grol apetrots op is.

De C1, een groot kampioen met vele talenten, en dat hebben we met zijn allen ook nog eens kunnen zien op het afgelopen Marveld toernooi. Deze kanjers sleepten de titel  in de wacht, en daar was alleen maar op gehoopt.

De B1, ook dit team heeft bewezen een groot en waar kampioen te zijn. Alle wedstrijden werden afgewerkt met power, kracht en inspiratie. Als hier geen talenten gescout zijn, weet niemand het meer.

De jury heeftbesloten deze teams te nomineren, aankomende zaterdag zal het team van het jaar bekend worden gemaakt.