Afscheidswedstrijd van Patrick Blanckenborg

12-06-2009

GROENLO - Na een periode van 16 jaar onafgebroken in de hoofdmacht van s.v. Grol te hebben gespeeld zal Patrick Blanckenborg, op zondag 28 juni a.s. in een afscheidswedstrijd, een punt zetten onder zijn tijd als een van de dragende krachten.

Hij zal een wedstrijd spelen tegen een elftal dat volledig zal bestaan uit voetballers waarmee hij in al die jaren heeft gespeeld. Ook zal een prominent aantal trainers en begeleiders uit al die jaren die middag aanwezig zijn om een steentje bij te dragen.

Het elftal van ‘oud’ Grol 1 zal gevormd worden uit de volgende spelers en begeleiders die hun medewerking reeds hebben toegezegd: Michel Hoffman, Sjaak Jansen, Patrick Reinders, Arjan Arink, Frank Luttikholt, Max de Vries, Bata Nijland, Freddy Brockotter, John Roerdink, Holger Braun, Tom Groot Kormelink, Tom Klein Zeggelink, Axel Kuska, Han Hilderink, Frank ter Bogt, Edwin Bosman, Jan Marc Bosman, Jonathan Lammers, Sander Wiggers, Jeroen te Veluwe, William Krabbenborg, Jeroen van Dalen, Jalal Essbai, Jorrit Bomers, Marcel Terhaart, Jean Paul Papen, Ivo Versteegen, Achmed Tauill en Robert Olyslager.

Van de begeleiders zullen Henk Pieneman, Rene Keemers, Gerard Bos, Pascal ten Brincke en Hennie Wildenborg hun opwachting maken.

De wedstrijd geldt tevens als een afsluiting van, een al even schitterende carrière van, Patrick. Vooraf gegaan door een fantastisch seizoen met een geweldige eindresultaat in de 2e klasse van de KNVB, waaronder leiding van hoofdcoach Henry Golstein en ass.coach Marco Engelberts een tweede plaats en een periodetitel werd behaald.

Kortom zal het voor velen en in het bijzonder voor Patrick Blanckenborg en familie een middag worden om naar uit te zien. Een middag waar de vele herinneringen nog eens de revue zullen passeren.

De wedstrijd begint om 14.30 uur en is gratis toegankelijk voor iedereen.

Na de wedstrijd zal er voor diegene die dat willen gelegenheid bestaan om hem persoonlijk de hand te drukken in ons immer zo gezellige Sportcafé van de Fam. Porskamp.