Afscheid Patrick Blanckenborg in stijl

29-06-2009

Onder grote belangstelling is afgelopen zondagmiddag door S.V.Grol afscheid genomen van Patrick Blanckenborg`` Al jarenlang het boegbeeld van onze verdediging `` aldus aanvoerder Tom Kaak die nadat de kinderen van Patrick,Stijn en Max en zijn vrouw Monique hem bij een staande ovatie van het veld hadden gehaald.
Patrick kreeg van de 1e Selektie van Grol een ingelijst shirt aangeboden met zijn geliefde nummer 4.

Dat werd hem aangeboden door de pupillen van deze middag, zijn zoontje Stijn en het zoontje van zijn tweelingzus Simone, Mike.
Ook werd hem een traditionle Grols Kanon met inscriptie aangeboden door het eerste elftal.
Van zijn Familie kreeg hij een gouden LP aangeboden.De roepnaam van Patrick in Grol 1 was al die jaren Annie LP.

De afscheidswedstrijd ging tussen het huidige eerste elftal en een elftal dat was samengesteld uit allemaal spelers en begeleiders waarmee Patrick in alle 16 Jaar dat hij in Grol 1 speelde  mee had gevoetbald en eindigde ineen 4-2 stand voor het huidige Grol 1.

Velen maakten na de wedstrijd ,in een goed bezet Sportcafe Den Elshof, van de gelegenheid gebruik om Patrick en zijn Familie de hand te schudden.
Kortom,voor velen een middag die niet snel zal worden vergeten en zoals de vele reactie`s waren,voor herhaling vatbaar.