Indeling jeugd seizoen 2009-2010

30-06-2009

Vanaf 1 juli is de teamindeling voor het nieuwe seizoen officieel bekend. Door het jeugdbestuur is er de afgelopen weken (samen met o.a. de technisch coördinator, de jeugdleiders/-trainers en de leden van de scoutingcommissie) hard aan gewerkt om alles rond te krijgen. Hieronder vind je het resultaat.

Een opmerking vooraf: Bij de D1-D2 zal de definitieve indeling voor het komende seizoen plaats vinden in overleg met de leiders.
Ook dit jaar zijn er weer diverse teams waarvoor nog geen leiders zijn ingedeeld en/of gevonden. In onderstaand overzicht is dat ook te zien. Enerzijds komt dat doordat er met een aantal leiders nog een vervolggesprek moet plaats vinden. Zij hebben aangegeven het komende seizoen wat te willen doen, maar door de vele werkzaamheden is het jeugdbestuur er nog niet in geslaagd om met al deze leiders een definitieve indeling te maken. Dit zal de komende tijd nog gebeuren.

Daarnaast echter is met het huidige aantal jeugdleiders niet alle plaatsen in te vullen. Indien er naar aanleiding van dit bericht mensen zijn die de "job" van jeugdleider op zich willen nemen, dan kan daarvoor contact worden opgenomen met Marko Derksen (secretaris jeugdbestuur). Hij is bereikbaar via mail (markoderksen@gmail.com). Ook kan er uiteraard contact gezocht worden met één van de leeftijdscoördinatoren van het jeugdbestuur. Deze zijn te vinden op de website van de Grol.

In de komende weken zullen de begeleiders contact met de spelers opnemen en hen van de nodige informatie voorzien. De spelers van de teams waarvoor op dit moment  nog geen begeleiding is, zullen door leden van het jeugdbestuur worden geïnformeerd.

Het jeugdbestuur wenst jullie allen een prettige vakantie en een succesvol en plezierig seizoen 2009-2010.

ABC klasse  09-10.pdf

D klasse 09-10.pdf